|
|
| hmmhmm |
Re: heippa |
Just popping in

Julkaissut: 3
Paikka:
|
|
| ok jag ska titta på dem och lyssna, jag letar efter några predikan med "eld" i, liknande L.Ravenhill och så. |
|
| »6.6.2007 5:26 |
 |
|
| jouko |
Webmaster

Julkaissut: 100
Paikka:
|
|
Börja med Denis Clark som är tolkad till Finska med en mycket bra tolk, Jouko Neulanen, som är också värd att lyssna på. Mauri Viksten är troligtvis den mäst kända Finska predikanten, också mycket bra. Jag vet inte on någon är lik Paris, pröva i vilket fall. Gud gör arbetet.
jouko |
|
| »5.6.2007 9:43 |
  |
|
| hmmhmm |
Just popping in

Paikka:
|
|
eftersom min fru är finska och talar finska, kan du rekomendera några predikan till mig , letar efter predikan liknande som finns på sermonindex, som Ten shekels and a shirt med Paris reidhead och liknande. |
|
| »5.6.2007 1:24 |
 |
|
| jouko |
Webmaster

Paikka:
|
|
Guds frid till dig också. Jag talade svenska många år sen och är utbildad i Sverige. Svenskan har jag så smått glömt, även det här skrivandet tar en ganska lång tid. Du kanske kan starta det svenska innehållet ? Greg från sermonindex gjorde sidan åt mig ock jag bestämde mig för att introdusera andra språk också. Finska kommer dock att vara "huvfudspråket".
jouko |
|
| »11.5.2007 18:14 |
  |
|
| hmmhmm |
Just popping in

Paikka:
|
|
Guds frid, jag kan bara svenska, min fru är finska, det borde finnas svenskspråkig forum avdelning jag brukar vara mkt på sermonindex.net, stor välsignese hitta en finsk version |
|
| »9.5.2007 14:43 |
 |
|
| jouko |
Webmaster

Paikka:
|
|
Tervetuloa.
Olet hyvässä iässä, täynnä kokemusta ja viisautta. Toivon että saat kokea siunausta saarnoista ynnä kirjoituksista.
jouko |
|
| »3.3.2007 17:48 |
  |
|
| rosas |
heippa |
Just popping in

Julkaissut: 1
Paikka: helsinki
|
|
minä olen 48 vuottias mies ja olen uskossa eritäin mielen kiintoinen osio väkevää saarnaa kiitos Jumalalle  |
|
| »3.3.2007 4:53 |
 |
|
|
|
| |