|
|
| jouko |
Re: Esittely |
Webmaster

Julkaissut: 100
Paikka:
|
|
Rauhaa papsana. Kiitos kuin kirjoitit mielipiteitäsi. Uskon että et ole ainoa "aikas vaikea", meitä on monta. Silti meille kaikille löytyy Jumalan Sanasta vastauksia ja sen mukaan myös neuvoja, jopa luonteellekin. Tulee mieleen Pietari ainakin yhtenä semmoisena erikoisena kaverina. Hyvä kun ei kaikki ole Joukon kaltaisia, jos olis niin oltais aika vaikeuksissa.
jouko |
|
| »18.11.2006 8:50 |
  |
|
| shibbolet |
Re: Esittely |
Just popping in

Julkaissut: 3
Paikka:
|
|
KIITOS HERRALLE SIITÄ MITÄ HÄN ON SINUN ELÄMÄSSÄ TEHNYT!ITSE OLEN 34 VUOTIAS NAINEN, NAIMISISSA EI LAPSIA.PÄIVÄ KERRALLAAN TÄSSÄ ITSEKKIN MENNÄÄN. 
-- TRANSIT GLORIA MUNDI |
|
| »15.11.2006 21:40 |
 |
|
| papsana |
Esittely |
Just popping in

Julkaissut: 13
Paikka: Pieksämäki
|
|
Rauha Kristuksessa.Olen 46 vuotias mies.Sairauteni vuoksi jo eläkkeellä neljä vuotta.Olen tullut jo 80 luvulla uskoon.tein ratkaisun vankilassa yksin sellissä.Ajattelin, että tämä on taas niitä omia haihatteluja paremman elämän saamiseksi.Olin antanut elämäni sanallisesti Jumalalle Niilo Yli-Vainion kokouksessa Nokialla, mutta en syntynyt uudesti ylhäältä joten uskoon en tullut.Herra on ollut uskollinen nämä vuodet ja Nyt tieni on tuonut minut Pieksämäelle.Kuulun Helluntaiseurakuntaan.Uskon että liityin eklesia seurakuntaan silloin kun uudesisynnyin vankilan sellissä v.1983.Näin olen sanasta asian ymmärtänyt.sanan Eklesia olen oppinut muilta ja tiedän että se tarkoittaa "uloskutsutut" Siis minä olen maailmassa mutta en maailmasta.Tässä hengessä olen toisen maan kansalainen.Kävin kasteella vankilassa olessani iisalmessa ja kun vapauduin niin menin Tampereelle ja siellä olin sitten helluntai seurakunnassa.No paljon olisi kerrottavaa.Olen muutaman kerran ollut Muurmanskissa vankiloissa ja lastenkodeissa Reijo Loikkasen työtoverina.Tämä oli aikaa jolloin asuin Utjoella.No monessa olen ollut mukana vaikka ei nyt tunnukkaan että olisin ollut missään merkittävässä mukana.En ole ollut varsinaisesti misään ns. seurakunta työssä ja olenkin luonteeltani "aikas vaikea" joten tuntuu, että saan olla paljon yksikseni.Herra vieköön minut minne tahtoo.Jumalan siunausta kaikille jotka tämän lukee.Tämä vaatimaton kertomukseni olkoon yksi todistus, että "Jumala voi" Hän on autanut ja enemmän haluan meidän kaikkien tietävän, että meille on kaikki anettu kristuksessa.Meillä on hänessä kaikki.Tuhlaaja pojan veli napisi että "vohlaakaan ei ollut anettu" herra sanoi että "kaikki sinulla on ollut koko ajan" se muistakaamme ja rukoilkaamme että sen me huomaisimme ja siitä oppisimme kiittämään.
-- "uusi luomus Kristuksessa."  |
|
| »12.11.2006 2:47 |
  |
|
|
|
| |