|
|
| jouko |
Re: SAATANAN SITOMA |
Webmaster

Julkaissut: 100
Paikka:
|
|
Kiitos kirjoituksesta Make.
Istuin tänä päivänä ja mietin juuri tuota asiaa että kuinka paljon aikaa meillä menee hukkaan juuri "oman tahdon" takia. Raamatun sanoma on selkeä sanoma, mutta ihmisinä me tehdään se mutkikkaaksi ja niin sitä aikaa menee hukkaan ja sehän onkin sielun vihollisen tarkoitus. Kiitos kirjoituksesta ja toivon ja rukoilen että muutos on todellinen ja sinun ja vaimosi suhde eheytyy.
Ilm 2:4 Mutta minulla on sinua vastaan, että sinä sinun ensimäisen rakkautes annoit ylön. 5 Muista siis, kusta lankesit pois, ja tee parannus, ja tee niitä ensimäisiä töitä; vaan jos ei, niin minä tulen sinulle pian ja syöksen kynttiläjalkas pois sialtansa, ellet sinä tee parannusta.
Ilm 2:7 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sen, joka voittaa, minä annan syödä elämän puusta, joka on Jumalan paratiisissa.'
Siunaavin terveisin jouko |
|
| »10.3.2006 18:19 |
  |
|
| makinenmake |
SAATANAN SITOMA |
Just popping in

Julkaissut: 3
Paikka:
|
|
Olen gospelmuusikko, joka on tehnyt musaa 10 % Jeesukselle ja loput omien itsekkäiden pyyteiden tähden. 15-16 vuotta tyydytin omia lihallisia himojani ja halujani, vaikka olin uskossa. Nuuskasin, surffasin sivuilla, jotka johtivat oman lihan tyydyttämiseen. Puhuin pahaa ihmisistä, valehtelin annoin väärää todistusta lähimmäisestä jne,jne... Siinä sivussa kun yritin peittää omat syntini ja epävarmuuteni kotona, tein vaimoni elämästä täyden helvetin. Huusin kotona, käyttäydyin todella pahasti, loukkasin vaimoani ja lapsiani enemmän kuin he olisivat koskaan ansainneet. Tammikuussa Jeesus kutsui minut uudestaan yhteyteensä ja tiesin että se maksaa mulle (nöyrtyminen oli tuskaisaa). (JOKA SYNTINSÄ TUNNUSTAA JA HYLKÄÄ HÄN SAA ARMON). Kiitän Jeesusta siitä että hän näytti että saatana oli sitonut minut kaikki nämä vuodet. Nyt on 2 kuukautta takana jo ilman nuuskaa ja netissä tapahtuvaa synnin tekemistä. Kaikkein Rakkain ihminen vaimoni on kuitenkin hakenut minusta eroa, kun hän ei usko minun muuttuneen. Itse en pystykään muuttumaan, mutta Jeesuksella on hyvä tahto, ja hänen voimastaan saan uskoa, että hän muuttaa myös rakkainpani sydämen.(aikanaan) Haluaisin että kaikki uskovaiset miehet ja naiset antaisivat itsensä kokonaan Jeesukselle, ei vain murto-osaa. Jeesuksella on voima viedä hyvä työnsä päätökseen. Me olemme vaan niin tuhannen kuutiopäitä, ettemme halua antaa itseämme kokonaan Jeesukselle. HYVÄ IHMINEN TEE SE OMAN ITSESI TAKIA. Tänään on armon päivä, pelastuksen päivä. Jeesus ei heitä sitä pois jolla on murrettu sydän ja nöyrä mieli. Astukaa uskalluksella armonistuimen eteen ja antakaa sovittaa itsenne. Jos huomenna onkin tempaus ??? Oletko mukana.???? MEILLE MIEHILLE VAAN OMA LIHA TEKEE SYNNISTÄ HYVIN NOPEASTI TOTTA.
Uskaltautukaa kirjoittamaan aiheesta. Rakentukaamme yhteisestä uskosta. Siunaavin terkuin MAKE pieni suuri seikkailu bändistä LÖYSIN TÄMÄN SIVUSTON JA TÄSSÄHÄN ON TYÖTÄ KUUNNELLA KAIKKI SAARNAT LÄVITSE. RUKOILEN VAIMONI PUOLESTA ETTÄ HÄNKIN SAISI JEESUKSELTA VOIMAA. |
|
| »7.3.2006 0:44 |
  |
|
|
|
| |