|
|
| Vieras |
Re: Pyydän Esirkousta työni puolesta! |
|
|
| Tervetuloa foorumiin jossa keskustellaan uskossa kasvusta rukoilkaa että vaikka me puremme ja syömme toisiamme emme perin hävittäisi.Paltalk crhistianity Admin ikhtys777laittakaa hyödyllisiä linkkejä tänne.ikhtys777@hotmail.comLainaa: kahden maan kansalaiset Koodi: Lainaa: riitta kirjoitti: Hei kaikki! täällä jälleen olen ja nyt jälleen rohkenen pyytää esirukousta, kun minulle on annettu tehtäväksi seurakunnassani johtaa joulukirkko! Olen kyllä saanut useammankin kerran olla edessä rukoilemassa asioiden puolesta, mutta johtaakin kokous!!! Kiitos jo etukäteen muistamisestanne!!
Siunaavin terv : evankelista Piippolasta
|
|
| »29.12.2005 4:57 |
|
|
| jouko |
Webmaster

Julkaissut: 100
Paikka:
|
|
Muistamme. Lähdemme juuri harjoituksiin ja esitän pyyntösi siellä myös.
jouko |
|
| »10.12.2005 14:39 |
  |
|
| riitta |
Just popping in

Julkaissut: 7
Paikka:
|
|
Hei kaikki! täällä jälleen olen ja nyt jälleen rohkenen pyytää esirukousta, kun minulle on annettu tehtäväksi seurakunnassani johtaa joulukirkko! Olen kyllä saanut useammankin kerran olla edessä rukoilemassa asioiden puolesta, mutta johtaakin kokous!!! Kiitos jo etukäteen muistamisestanne!!
Siunaavin terv : evankelista Piippolasta
-- Jeesus on nimi ylitse muiden!  |
|
| »10.12.2005 3:11 |
 |
|
| jouko |
Webmaster

Paikka:
|
|
Psa 34:8 (34:9) Maistakaa ja katsokaa, kuinka Herra on hyvä. Autuas se mies, joka häneen turvaa!
Eiköhän se koske meitä kaikkia, miehiä sekä naisia. Edelleenkin Jumalan runsasta siunausta työllesi.
[ Muokannut jouko -> 12.9.2005 20:09 ]
[ Muokannut jouko -> 12.9.2005 21:51 ] |
|
| »11.9.2005 9:43 |
  |
|
| riitta |
Just popping in

Paikka:
|
|
Hei: ilta meni yllättävänkin hyvin ja Herra Pyhän Henkensä kautta osoitti jälleen suuruutensa!! Eli, kun olin saanut ne 2/5:stä raamatunkohdasta puhuttua, niin sen jälkeen sain kokea miten vain sain puhua ja sanat aivankuin annettin suuhuni!!
Työ on vasta minun kohdallani alussa ja uusia suunnitelmia ja kohteita on jo tiedossa, joten saa muistaa rukouksin jatkossakin!!
SIUNAAVIN TERV: RIITTA 
-- Jeesus on nimi ylitse muiden!  |
|
| »10.9.2005 0:16 |
 |
|
| jouko |
Webmaster

Paikka:
|
|
Katso toista postiasi. Rukoilen puolestasi. Kirjoita lisää ja kerro miten menee. jouko |
|
| »8.9.2005 20:14 |
  |
|
| riitta |
Pyydän Esirkousta työni puolesta! |
Just popping in

Paikka:
|
|
Olen tässä juuri aloittelemassa ja opettelemassa työtäni Herralle. Olen ollut uskossa jo kohta 16v mutta nyt olen saanut seurakuntanikin siunauksen tehdä työtä evankelistana täällä Haapaveden rukous piirissä. Pyydän muistamaan rukouksin, että osaisin tehdä, niinkuin Herramme Jeesus Kristus haluaa!!
Kiitän jo etukäteen jokaista joka haluaa muistaa minuakin rukouksin!! |
|
| »8.9.2005 20:07 |
 |
|
|
|
| |